Wednesday, July 6, 2016

Beclate inhalador 74




+

Lia Barnehage Skrevet av Randi Srensen 16. Febrero de 2016 I dag har Trollene bamsesykehus. Alle bamsene som er syke fr hjelp. Barna niñera p ventevrelse, s kommer til de posada legesekretren. Legen alquitrán seg godt av Alle bamsene og de alquitrán rntgen hos radiografen. Alle ble TATT godt vare p hos legen i dag. Takk para en hos god dag legen og radiografen Skrevet av Randi Srensen 04. mars 2016 SKI OG AKE DAG I LIA BARNEHAGE P onsdag Hadde vi esquí Dag og ome. Tyrihans og med Troll Reiste colectoras til Ringshella, aking med, skiging og parrilla plser av. Veslefrikk og Tusser var i barnehagen, esquí med, aking og plser. dios var det temperatur selv om Solen ikke tittet frem. Det har VRT en herlig GDA para almacenar og sm, bde p Ringshella og i barnehagen. Skrevet Av Oscar Ahlqvist 26. Enero de 2016 Endelig er kulda borte Dette feirer Barna med VRE UTE og tul i SNEN mesteparten av dagen) Vi SEFR virkelig en dette Vret vil bli hos oss en stund n, s desa - ikke blir SNEN borte) En til nyhet er en JEG (Oscar Ahlqvist) Har min siste uke su Lia i denne Barnehage Uken. Det er med blandede flelser JEG flytter tilbake til og Sverige sker Nye eventyr. Jeg vil si takk hasta Alle Ansatte i barnehagen de 2 Fantastiske su r. Jeg vil ogs si takk hasta allí Alle foreldre og deres granero, det har VRT kjempe morsomt bli kjent med allí Jeg nsker alle sammen en fantastisk uke og til lykke videre med alt) Artikler Flere




No comments:

Post a Comment